Опис
![]() |
Підтримка наступних режимів роботи:
- Спікерфон. Напівдуплексний режим, голосове управління за принципом: хто перший зайняв лінію, той і говорить. Абонента з даним режимом може перебити високопріоритетний абонент;
- Спікерфон пріоритетний. Аналогічний спікерфону, за винятком можливості ручного переходу з прийому на передачу після натискання кнопки "Передача" для перебою фонових абонентів. Даний режим, як правило, призначають пріоритетному абоненту;
- Ручний режим. Напівдуплексний режим, ручне управління за принципом: хто перший зайняв лінію, той і говорить (тобто під час прийому не можна перейти на передачу). Абонента з даним режимом може перебити високопріоритетний абонент;
- Ручний режим пріоритетний. Аналогічний ручному режиму, за винятком можливості ручного переходу з прийому на передачу після натискання кнопки "Передача" для перебою фонових абонентів. Даний режим, як правило, призначають пріоритетному абоненту;
- Режим "СЛУХАЧ". Дозволяє абоненту прослуховувати селекторну нараду.