Опис
Увага! Переговорний комплекс знятий з виробництва. На зміну МОСТ-дуплекс випускається оновлений пульт МОСТ, що має опціональний режим спикерфона. |
![]() Універсальний переговорний комплекс "МОСТ-дуплекс" призначений для організації двостороннього гучномовного зв'язку між касиром касового блоку та покупцем, або між диспетчером і клієнтом в трьох режимах роботи: дуплексного, квазідуплексного або симплексного зв'язку. Це дозволяє користувачеві, в залежності від зовнішніх шумових характеристик об'єкта, найбільш оптимально підібрати необхідний режим роботи диспетчера (касира). Також комплекс "Мост-дуплекс" має вихід для роботи з трансляційними підсилювачами, що дозволяє використовувати його у ролі робочого місця диспетчера системи оповіщення та озвучування об'єктів. А наявність виходу для запису переговорів дозволить забезпечити контроль якості переговорів операторів і клієнтів. |
Режими роботи "Мост-дуплекс":
- Дуплексний. Режим, в якому постійно відкриті канали прийому і передачі. Даний режим гарний тим, що не потрібно натискати ніяких кнопок: касир і клієнт можуть говорити одночасно. Наявність адаптивних фільтрів в системі дозволяє автоматично стежити за рівнем прийому і передачі сигналу, автоматично підлаштовувати пороги шумозаглушення. Однак можливості апаратури не безмежні і при підвищених рівнях шуму або значному зворотньому акустичному зв'язку якість роботи дуплексних переговорних пристроїв знижується. Високий рівень шуму в залі може передаватися по каналу прийому в приміщення диспетчера і дратувати його, викликати передчасну втому. Тому при використанні дуплексного режиму роботи необхідно ретельно продумувати місця установки елементів переговорного комплексу.
- Квазідуплексний. Режим коли канал прийому і передачі займають по черзі клієнт і касир. Клієнт підходить, задає питання. Касир відповідає, після того, як питання задане. При цьому ніхто не натискає кнопки, але кажуть по черзі. У касира є пріоритет над клієнтом при натисканні кнопки або педалі. Голосом він перебити клієнта не може. Тобто коли клієнт говорить, касир натиснувши кнопку або педаль перебиває клієнта. Часто цей режим називають дуплексним. Перевагою цього режиму є значно менша ймовірність виникнення зворотнього акустичного зв'язку, можливість установки більшої гучності звучання, а також можливість роботи без натискання кнопок як в дуплексному режимі.
- Симплексний. У початковому стані пульт диспетчера знаходиться на прийомі. Клієнт підходить і задає питання. Касир чує питання, і натиснувши кнопку відповіді або педаль, відповідає.